دانش آموزان بخوانند | اطلاعیه مهم تعطیلی مدارس

جزئیات تعطیلی مدارس در پی بارش سنگین برف و برودت هوا در چند شهر و استان کشور اعلام شد.
دانش آموزان بخوانند | اطلاعیه مهم تعطیلی مدارس
کد خبر : ۵۴۰۸۰

تعطیلی مدارس در آذربایجان شرقی

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی بارش برف در شهرستان‌های استان اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی خاروانا، ورزقان، اسکو، صوفیان در بخش رودقات، اسکو دهستان گنبرف و سهند، هوراند و هریس، در تمام مقاطع تحصیلی و خداآفرین بخش منجوان در مقطع ابتدایی غیرحضوری است.

 

تعطیلی مدارس در آذربایجان غربی

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس چالدران، قطور و صفاییه غیرحضوری است.

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران، امروز یکشنبه «۲۴ دی‌ماه» در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین این اطلاعیه می‌افزاید، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های قطور و صفائیه شهرستان خوی، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

بارش سنگین برف، ادارات و مدارس را در آستارا تعطیل کرد

ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا اعلام کرد: «به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیرو‌های نظامی و انتظامی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آستارا با تصمیم مسئولان این شهرستان امروز یکشنبه «۲۴ دی ماه» به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا تعطیل است.

این تصمیم توسط ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مرزی بندر آستارا و با توجه به بارش شدید برف و پیش‌بینی تداوم این بارش و برودت هوا به منظور مدیریت مصرف انرژی صورت گرفته است.»

در این اطلاعیه آمده است: «فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا (به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و همچنین نیرو‌های نظامی و انتظامی) امروز «یکشنبه» تعطیل است.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «ضروری است همه مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس توجه و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان آستارا الزامی است.»

در این اطلاعیه آمده است: «لازم به ذکر است که تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه مورخه ۲۵ دی ماه هستند.»

 

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های اردبیل تعطیل شد

به‌دلیل بارش برف و برودت هوا امروز (۲۴ دی ماه ۱۴۰۲) همه‌ی اداره‌های شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، سرعین، مشکین‌شهر و گرمی به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل است.

بارش برف که از عصر دیروز در استان اردبیل، آغاز شده است، هم‌چنان نیز در سطح مناطق مختلف این استان ادامه دارد.

در پی بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان اردبیل امروز کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل بوده و امتحانات تمام دانشگاه‌های استان لغو شد.

صبح امروز نیز طبق اطلاعیه استانداری اردبیل، با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، امروز یک‌شنبه ۲۴ دی، همه ادارات شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، سرعین، مشکین‌شهر و گرمی به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل است.

هم‌چنین بارش سنگین برف سبب انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل شده و تردد در سایر محور‌های مواصلاتی نیز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر